Paslaugų teikimo taisyklės
Įsigaliojimo data: 2015.09.01
Įmonės pavadinimas: Host Baltic, UAB. Įmonės kodas: 304093784
Registruotas adresas: Draugystės g. 19, Kaunas, Lietuva.
Įmonės pavadinimas: Host Baltic, UAB. Įmonės kodas: 304093784
Registruotas adresas: Draugystės g. 19, Kaunas, Lietuva.
1. Įvadinė dalis
Šios Paslaugų teikimo taisyklės („Taisyklės“) nustato Host Baltic, UAB („Bendrovė“, „mes“, „mūsų“) paslaugų teikimo sąlygas. Naudodamasis mūsų paslaugomis, jūs sutinkate laikytis Taisyklių nuostatų.2. Paslaugos
Mūsų teikiamos paslaugos („Paslaugos“):• Duomenų centrų infrastruktūra ir valdymas
• Tinklapių hostingas
• Virtualūs privatūs serveriai (VPS/DVS)
• Dedikuotų serverių nuoma
• Serverių kolokacija
• Kitos susijusios paslaugos
Pilnas siūlomų Paslaugų sąrašas pateikiamas mūsų puslapyje: https://serveroffer.lt/lt/
Siekiant įsitikinti mūsų Paslaugų kokybe, mes galime jums pasiūlyti nemokamą „bandymo“ laikotarpį.
3. Veiksnumas
Tam, kad galėtumėte naudotis mūsų teikiamomis paslaugomis, turite būti ne jaunesnis nei 18 metų ir/arba turite turėti civilinį veiksnumą, kaip tai numato Lietuvos Respublikos teisės aktai.Naudojantis Paslaugomis, Jūs patvirtinate, kad esate ne jaunesnis kaip 18 metų amžiaus arba turite sutikimą iš tėvų ar teisėto globėjo, kuris jaunesnis nei 18 metų amžiaus ir sutiko su šiomis Taisyklėmis jūsų vardu.
4. Vartotoja paskyra
Jūs esate atsakingas už jums priskirtos vartotojo paskyros duomenų konfidencialumą.Jūsų vartotoja paskyra negali būti perduota kitiems asmenims. Tai reiškia, kad jūs įsipareigojate jūsų vartotojo paskyros duomenis laikyti paslaptyje ir saugoti nuo kitų asmenų. Tuo atveju, jeigu jūsų vartotojo paskyros duomenys būtų pažeisti (t. y., pamesti ar atskleisti trečiosioms šalims), jūs privalote nedelsiant mus informuoti ir kartu pasikeisti savo vartotojo paskyros prisijungimo duomenis.
Mes turime teisę blokuoti jūsų prieigą prie vartotojo paskyros, jeigu pagrįstai manome, kad jūsų paskyra naudojasi ir/ar turi prieigą prie vartotojo paskyros, trečiosios šalys.
5. Priimtino naudojimo sąlygos
Jūs įsipareigojate nenaudoti Paslaugų šiais tikslais:
• Neteisėtoms veikoms, kaip tai numato taikytini teisės aktai.
• Kenkėjiško turinio, šlamšto ar žalingo turinio platinimas.
• Turinio, kuris pažeidžia kitų šalių intelektinės nuosavybės teises, platinimas.
• Veiksmai ar veiklos, kurios trikdo, gali pakenkti ar kenkia mūsų infrastruktūrai.
Papildomai, naudodamasis mūsų paslaugomis jūs įsipareigojate neatlikti jokių veiksmų, kurie gali neigiamai paveikti mūsų atliekamų operacijų stabilumą ir saugą. Tai, be kita ko, reiškia, kad naudodamasis mūsų paslaugomis jūs jokiu būdu nebandysite įsilaužti į mūsų duomenų tinklus, manipuliuoti programinę įrangą ar perduoti virusus, trojos arklių ar kitų kenkėjiškų programų.
6. Asmens duomenų tvarkymas
Asmens duomenys, kuriuos gauname iš Jūsų tam, kad galėtume tinkamai teikti Paslaugas, tvarkomi Privatumo Politikoje nustatyta tvarka.
7. Paslaugų prieinamumas ir veikimo laikas
Teikdami paslaugas mes siekiame, kad paslaugos būtų kiek įmanoma maksimaliai prieinamos (<99,9%), tačiau negarantuojame nenutraukiamos prieigos. Paslaugų teikimo metu galimi suplanuoti aptarnavimo darbai ir/ar nenumatyti paslaugų trikdžiai.
8. Atsiskaitymo sąlygos
Bendroji informacijaMokėjimai atliekami pagal mūsų tinklalapyje pateikiamą informaciją. Visos kainos nurodytos su PVM, EUR valiuta, nebent nurodyta priešingai.
Prieigą prie Paslaugų jums suteiksime tik kai gausime patvirtinimą dėl tinkamo apmokėjimo.
Be kita ko, jūsų nurodytu el. pašto adresu mes pateiksime jums elektroninę sąskaitą už užsakytas paslaugas pasibaigus ataskaitiniam laikotarpiui, ne vėliau kaip iki sekančio mėnesio 10 dienos. Naudodamasis mūsų paslaugomis jūs sutinkate tokiu būdu gauti elektronines sąskaitas.
Vienkartiniai mokėjimai
Vienkartiniai mokėjimai galimi už įrangą ar paslaugas, kurią(-as) įsigyjate iš mūsų.
Mėnesinės prenumeratos
Tam, kad galėtume jums teikti mėnesines paslaugas, privalote sumokėti mėnesinį mokestį iš anksto, prieš kiekvieną mėnesinio mokesčio ciklą. Tuo atveju, jeigu iki mėnesinio mokesčio ciklo pradžios negausime apmokėjimo už norimą paslaugą, galime sustabdyti arba nutraukti paslaugos teikimą. Jeigu vėluosite sumokėti mėnesinį mokestį, mes galime:
• Sustabdyti paslaugų teikimą nuo vėlavimo momento.
• Nutraukti paslaugų teikimą nuo 3 vėlavimo kalendorinės dienos.
Paslaugų įjungimas po sustabdymo gali sąlygoti papildomą mokestį.
Esant poreikiui, galime pasiūlyti ilgalaikės mėnesinės (12 mėn, ir daugiau) prenumeratos pasirinkimą.
Mokėjimų grąžinimai ir Atšaukimai
Jūs turite teisę atšaukti Mėnesinė prenumeratą ir prašyti grąžinti atliktus mokėjimus visa apimtimi ar dalinai už visa apimtimi ar dalinai nesuteiktas Paslaugas.
Be to, jeigu Paslaugų metu mes negalime užtikrinti <99,9% Paslaugų prieinamumo, vietoj pinigų grąžinimo mes galime jums pasiūlyti nemokamą Paslaugų pratęsimą atitinkamam laikotarpiui.
Bet kokiu atveju, šioms paslaugoms mokėjimų grąžinimai negalimi: užsakomieji darbai (pav., sistemos derinimas, perrašymas rankiniu būdu, įrangos pajungimas ir kt.).
Mokėjimų grąžinimai bus apdorojami tokiu pačiu mokėjimo būdu, kuriuo atlikote mokėjimą už paslaugas, nebent dėl techninių apribojimų negalėsime to padaryti – tokiu atveju mokėjimų grąžinimas bus atliekamas alternatyviu būdu. Be to, atliekant mokėjimo grąžinimą iš grąžinamos sumos gali būti išskaičiuoti visi susiję operacijų administravimo mokesčiai.
Dėmesio: Jeigu paslaugos nutraukiamos dėl jūsų kaltės, t. y. dėl to, kad pažeidėte šias Taisykles ar taikytinų teisės aktų reikalavimus, mokėjimų grąžinimai negalimi. Plačiau apie tai, kas yra laikoma Taisyklių pažeidimu, galite rasti šių Taisyklių 10 skyriuje.
Paslaugų kainų pokyčiai
Mes galime vienašališkai pakeisti teikiamų Paslaugų kainas. Nepaisant to, apie planuojamą teikiamų Paslaugų kainą jus informuosi bent prieš 30 kalendorinių dienų.
Tuo atveju, jeigu nesutiktumėte su pakeistu paslaugų kainoraščiu, turite teisę nutraukti Paslaugų teikimą iki naujų įkainių įsigaliojimo dienos.
9. Intelektinė nuosavybė
Visas mūsų teikiamas turinys, programinė įranga ir infrastruktūra lieka mūsų arba mūsų licencijų išdavėjų nuosavybe. Jūs negalite kopijuoti, modifikuoti ar platinti jokios suteiktos informacijos be išankstinio mūsų raštiško sutikimo.
10. Paslaugų Stabdymas ir Nutraukimas
Jūs ir mes turime teisę nutraukti paslaugų teikimą vadovaujantis šiose Taisyklėse nustatyta tvarka. Nepaisant to, Paslaugų nutraukimas neatleidžia Jūsų nuo prievolės vykdyti prievoles, kurios atsirado Paslaugų teikimo metu (pavyzdžiui, sumokėti pradelstus mokėjimus).
Norėdamas nutraukti Paslaugas, jūs privalote pateikti rašytinį pranešimą mums ne anksčiau kaip prieš 30 kalendorinių dienų. Jeigu paskutinė paslaugų teikimo diena nesutampa su iš anksto apmokėtų paslaugų laikotarpio pabaiga, nepanaudota paslaugų mokesčio dalis gali būti grąžinama jums, su sąlyga, kad:
• Jums nebuvo suteikta pilna (ar dalinė) paslauga.
• Ši paslauga nėra įtraukta į paslaugų, už kurias negalimi paslaugų grąžinimai, sąrašą.
Nutrūkus Paslaugų teikimui jūsų pateikti duomenys gali būti saugomi 5 kalendorinių dienų laikotarpiui. Duomenų saugojimo terminas gali būti pratęsiamas taikant atitinkamą Paslaugos mokestį.
Mes turime teisę sustabdyti ar nutraukti Paslaugų teikimą Jums be išankstinio įspėjimo, jeigu jūs:
• Tinkamai ir laiku neatsiskaitote už Paslaugas.
• Pažeidžiate šių Taisyklių ir/ar taikomų teisės aktų reikalavimus.
• Atliekate veiksmus, kurie gali neigiamai paveiktų mūsų, mūsų partnerių ar klientų atliekamų operacijų stabilumą ir saugą.
• Pateikiate apgaulingą ar netikrą informaciją apie save registruojantis Paslaugomis.
• Atliekate veiksmus ar įkeliate turinį kuris pažeidžia taikytinus teisės aktų reikalavimus ar trečiųjų šalių interesus.
Bet kokiu atveju, atsižvelgdami į kiekvieną konkrečią situaciją, prieš nutraukiant jums teikiamas paslaugas mes galime priimti sprendimą pirma jus įspėti dėl daromo pažeidimo..
Tuo atveju, jeigu atsižvelgiant į pažeidimo pobūdį priimame sprendimą jus įspėti, jūsų paslaugų prieinamumas yra stabdomas ir jums suteikiamas 3 kalendorinių dienų terminas pažeidimo aplinkybėms šalinti. Per nustatytą terminą pažeidimo nepašalinus, jūsų prieiga prie Paslaugų panaikinama.
Pakartotinio Paslaugų naudojimo pažeidimo atveju jūsų prieiga prie Paslaugų naikinama nedelsiant be išankstinio įspėjimo.
Jeigu paslaugos nutraukiamos dėl jūsų kaltės, jūsų prieiga prie Paslaugų ir įkeltų duomenų pašalinama. Mes neužtikriname, kad tokiu atveju Jūsų duomenys bus išlaikyti ir/ar perkelti, nebent raštu susitartume kitaip.
Mes neatsakome už bet kokius jūsų patirtus tiesioginius ar netiesioginius nuostolius atsiradusius dėl paslaugų nutraukimo, įskaitant, bet neapsiribojant, nuostolius kylančius dėl prarastų duomenų, verslo trikdžių ar žalos reputacijai.
11. Atsakomybė
Mes dedame maksimalias pastangas užtikrinti teikiamų paslaugų kokybę. Nepaisant to, negalime ir neatsakome už paslaugų veikimo sutrikimus, jei jie įvyksta ne dėl mūsų kaltės. Tokie atvejai gali būti, įskaitant, bet neapsiribojant:
• Trečiųjų šalių veiksmai ar neveikimas (pvz., domenų registrų, duomenų centrų, tinklo tiekėjų veiksmai).
• Kibernetinės atakos, virusai, DDoS ar kiti saugumo incidentai.
• Nenugalimos jėgos aplinkybės (pvz., gaisras, potvynis, karas, valstybės institucijų veiksmai.
Be to, mes neatsakome už:
• Jūsų talpinamos informacijos turinį, teisėtumą ar atitikimą teisės aktams.
• Jūsų duomenų praradimą, jeigu tai įvyksta dėl ne nuo mūsų kaltės, taip pat dėl netinkamo (pakankamai nesaugaus) slaptažodžių saugojimo ar programinės įrangos pažeidžiamumo
• Jūsų netiesioginių nuostolių, įskaitant negautas pajamas, reputacijos praradimą ar kt. verslo sutrikimus.
Naudojantis mūsų paslaugomis, Jūs pilna apimtimi atsakote už:
• Visus veiksmus, atliktus naudojantis Jūsų paskyra, net jei juos atliko tretieji asmenys;.
• Pateiktų duomenų tikslumą, atnaujinimą ir saugumą.
• Talpinamo turinio teisėtumą ir atitikimą Lietuvos Respublikos teisės aktams.
• Bet kokią žalą, kurią padarėte mums, tretiesiems asmenims ar jų sistemoms dėl neteisėtos veiklos, kenkimo, sukčiavimo ar kitų pažeidimų.
Jeigu dėl jūsų neteisėtų veiksmų bet kurios valstybinės/savivaldos institucijos ar bet kurie tretieji asmenys pareikš pretenzijas ir/ar ieškinius arba jeigu mes patirtume bet kokias kitas neigiamas pasekmes dėl to, kad naudodamasis mūsų paslaugomis jūsų elgiatės neteisėtai, jūs įsipareigojate pilnai atlyginti dėl to atsiradusią žalą mums.Atkreipiame dėmesį, kad paslaugas teikiame vadovaudamiesi „tokios, kokios yra“ principu ir negarantuojame nepertraukiamo paslaugų veikimo ar visiško jų saugumo.
Maksimali mūsų atsakomybė, jei ji būtų taikoma, bet kokiu atveju ribojama Jūsų faktiškai sumokėtos sumos už ginčo objektu esančias paslaugas per paskutinį mokėjimo laikotarpį dydžiu.
12. Taikytina teisė ir ginčų sprendimo tvarka
Taisyklės sudarytos ir joms taikoma Lietuvos Respublikos teisė. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
Ginčai kylantys iš šių Taisyklių netinkamo vykdymo ar nevykdymo ne teisme nagrinėjami Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo nustatyta tvarka Valstybinėje vartotojų teisių apsaugos tarnyboje, adresu Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt tel. (8 5) 262 67 51, interneto svetainė www.vvtat.lt.
13. Taisyklių galiojimas ir pakeitimai
Šios Taisyklės galioja tol, kol jums yra teikiamos Paslaugos.
Mes turime teisę atnaujinti šias Taisykles pagal poreikį. Apie atnaujintas taisykles jus informuosime savo tinklalapyje.
Jeigu po Taisyklių atnaujinimo ir toliau naudojatės paslaugomis, laikysime, kad sutinkate su atnaujintomis Taisyklėmis.
14. Kalba
Šios Taisyklės sudarytos lietuvių ir anglų kalbomis. Esant neatitikimų, pirmenybė teikiama Taisyklių tekstui lietuvių kalba.
15. Kontaktinė informacija
Turint klausimų, prašome susisiekti su mumis:
El. p.: info@serveroffer.lt
Tel.: +370 673 58624
Adresas: Draugystes g. 19, Kaunas LT-51231, Lietuva
Paskutinį kartą atnaujinta: 2025.10.01